Multisol is een toonaangevende leverancier en distributeur van een breed assortiment decoratieve als wel functionele raambekleding productlijnen. Aan die positie is vanaf de start in 1973 continu gewerkt. Tot vandaag de dag doet Multisol er alles aan om zo goed mogelijk in te spelen op de wensen en eisen van zowel detaillisten als particuliere eindgebruikers.

Eerlijk en betaalbaar functionele raambekleding

Het Multisol raamdecoratie assortiment  is altijd actueel en vernieuwend. Dat komt omdat we goed luisteren naar de wensen van onze klanten en onze producten daarop afstemmen. Ons aanbod is veelzijdig, creatief en nuchter. Stijlvol, vernieuwend en vooral betaalbaar. Al jaren belangrijke kernbegrippen en uitgangspunten bij Multisol. Het Multisol functionele raambekleding assortiment bestaat uit 8 tal verschillende productenlijnen. De collecties bieden decoratieve en functionele raambekleding in alle mogelijke kleuren, materialen en uitvoeringen en desgewenst voorzien van diverse opties.

De collectie wordt bovendien regelmatig vernieuwd en actueel gehouden op het gebied van laatste trends, kleuren, dessin en uitvoeringmogelijkheden. Tussentijds worden er wel updates aan diverse collecties doorgevoerd, om indien noodzakelijk een scherpe aansluiting te houden met de trend en markt ontwikkeling.

Kwaliteit, Service, Logistiek, Ondersteuning

Kwaliteit en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. Met onze gemotiveerde buiten en binnendienst medewerkers houden wij van korte lijnen en een persoonlijk, menselijk contact. De flexibele productie is een gevolg van het maatwerk dat Multisol zijn relaties kan bieden. Service en kwaliteit als succes factor, daar dragen wij zelf ons deel bij aan, door afspraken met detaillisten na te komen en ze de nodige ondersteuning te bieden. Zo organiseren wij gerichte product/verkooptrainingen, kunnen desgewenst zowel adviseren bij de inrichting van showrooms en winkelpresentaties, als een ondersteunende en adviserende rol vervullen in alle vormen van advertentieopmaak en overige reclame-uitingen.

Koopgedrag

De wereld verandert in een hoger tempo dan ooit te voren. Ondernemers worden gedwongen hierop in te spelen. De continuïteit van bestaande winkels kan allen worden gewaarborgd door het ontwikkelen van nieuwe strategieën waarbij meerwaarde(n) worden gecreëerd. Deze nieuwe waarde spelen in op huidige en toekomstige behoefte van consumenten en moeten in het DNA van de organisatie gaan zitten. 

Ondernemers die blijven zullen zich veel meer moeten verdiepen in het veranderende denk- en koopgedrag van de consument. Het vindbaar zijn van de winkel op internet wordt cruciaal. Want de consument maakt steeds meer gebruik van het internet om een winkel te zoeken en een keuze te maken. Wie op dit ogenblik niet gevonden wordt, doet niet meer mee, is de conclusie.

Het is cruciaal dat ondernemers bereid zijn te veranderen. Vooral combinaties van fysieke- en online winkels bieden voor de retailers mogelijkheden. Want voor de consument is de ‘stenen’ winkel over een paar jaar niet meer het vanzelfsprekende kanaal om aankopen te doen.

De toegevoegde waarde van zonwering 

Het belang van de juiste zonwering is groot. Want goede zonwering draagt bij aan een optimaal leef- en werkklimaat. Belangrijk is dat de mens zich comfortabel voelt in de ruimte waar hij leeft of werkt. Licht en warmte spelen hierbij een belangrijke rol. Licht is van invloed op onze gemoedstoestand, gezondheid en gedrag. In ieder woonhuis of kantoor, is het dan ook van belang voldoende aandacht aan dit onderwerp te besteden.

Wij worden ons er steeds meer van bewust dat een goede daglichtregulering het welzijn en dus de productiviteit van de mens ten goede komt. Ook de temperatuur in de woon- en werkruimte is van belang. In de zomer kan zonlicht ervoor zorgen dat de temperatuur in een ruimte oploopt naar extreme hoogtes. Ook hierdoor treedt vermoeidheid en concentratieverlies op. Door toepassing van de juiste zonwering kunnen geschetste problemen worden voorkomen, en wordt een optimaal werk en leefklimaat gecreëerd.